TJOLAHOPP

Imorse drog jag ut och sprang, väl inne så hade johan och isaac terrat mig så tog bilen ner till johan och vi for till hans joel och sanna en stund.
Sen kom isaac dit och vi tog en långprommis med gigolo, gick en halv mil, häärligt.. Dock klagade johan.. lataste människan ever, haha han gick bara och prata om sina öl..
typ vi kom in på pengar.. "när jag blir riik... då ska jag köpa.. ÖL"
haha inte utomlands resa eller köpa ett hus eller nå, nejnej han ska köpa öl för pengarna han ;-) haha
ja men den promenaden var rolig, skrattade arslet av mig som vanligt.
föresten har jag träningsvärk för jag har skrattat så mkt i helgen...inte kul! ;-) haha,,eller ?

Sen for jag och tränade en svängiläng, sen var ja i stallet, skulle rida med linn idag, men somvanligt är hon skitstressad och ville att vi skulle rida 9 imorse, nääe jag tror inte det va?
For till isaac en snabbis och skjussade ner han till nån tatuerarstudio i stan där anton var.
Sen for jag hem och duuuschade och sånt dära...

Sen kom isaac och anton och vi såg på film "white chicks" haha ågud den filmen är så jäävla rolig vi dog alla tre, asgarvade så vi dog . ja så nu är vi döda!

Sen har jag varit hos brorsan ikväll och klippt mysipysis klor.
SEEN har jag även fått lite tabletter av isaac nu som jag ska pröva, =) hoppas man märker nån bättring då.
Ska köpa egna oxå, men det är ju så jävla dyrt! menmen.

Men ne nu ska jag se film eller något, fittdrygt med skola imorgon, bajs på det.
men på onsdag ska jag ääntligen få jobba ;d wiie, bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0