TODELS

Fick sluta vid halv 2, drog hem en sväng och sen tog jag bilen ner till giggan och gick ut med han, söötnosen han vart så glad när jag kom :) hihi
sen for jag och tränade i 1½ timme, grymt skönt, har ångest som fan att jag inte tränat i helgen, men har ju inte haft nån tid alls :/
Sen for jag till stallet, red ut med helene och lordis, var smått kallt menmen. Blixten skötte sig faktiskt, han skrittade riktigt mkt denna gång, så duktig lillponken :)

Nu är jag hemma och tänkte hooppa in i duschen och har precis sett klart wallander filmen, som jag inte alls tyckte va lika bra som resten.. sen ska jag rulla ner till gigolo, sover där inatt för giggan får inte sova själv ;-) hihi

föreesten sitter jag och lyssnar på roxette nu, grymt sugen på att gå på dom allstå!

sen ikväll måste jag sitta med min psykologi uppgift, som jag inte fattar nått av alls och ingen hjälp får man heller, får helt enkelt skicka in något och hoppas på det bästa, för imorgon bitti börjar vi med ett nytt  case

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0