TRÖTTTTTTT

Tog bilen till jobbet imorse, började nio, hade rum 4a och båda småhunds rummen, sen 2 pensionats hundar som var nya, en rottweiler och en gråhund/jämtlandshund, gråhunden var dragig som satan, shitt allstå, den lilla hunden kunde dra den, men rottweilern var huur lugn som helst.
Sen träffade jag ditos matte när jag skulle in, surrade med henne ett bra tag, hon är så trevlig =)
Sen for nina och amelelie till mässan och skulle fixa så jag, maria och maria hade hand om hunddagiset, och ja det var fullt röj!
Lunchade en timme tidigare, satt och surrade skit med maria, hah hon är så skön!

Sen hade jag 4an igen, seeen fick jag ta rum 5 som maria hade haft på förmiddagen, som hade varit kalabalik..
då beredde mig på det värsta, men dom var sjuuuukt duktiga, shit allstå, cesar gjorde ingenting som han brukar göra, han fick så lugnt och fint =) såå stolt över han!
och sally och ella skötte sig oxå, hur duktiga som helst!! =)
sen hade jag ena småhunds rummet sen rottweilern och jämthunden, och nu var jämthunden sjukt duktig :o drog typ ingenting =) så det var skönt..
Sen var det städning och var inne hur mkt folk som helst som köpte mat osv, fullt upp hela tiden.
Kom in en kille med 2 hundar oxå som skulle kloklippas, ena var aggresiv som satan och tog ett bra tag innan vi fick på han munkorgen, gah fick knappt röra vid han :p men senså gick det bra
andra hunden kunde inte vara still så man fick blåhålla han, men det gick braaa :)
Fick sluta vid halv 4a.

Då for jag till grafströms och hämtade mina ridkläder, sen åkte jag till berit, mockade osådära och sen red jag ut på henne, eller ja ja försökte rida ut men hon vägrade gå från gården, så red lite i paddocken och försökte senare och då gick det..
Kom till bron och då vart hon skiträdd för något och tvärvände och jag tappades stibyglarna och höll på och fara av för ja var inte alls beredd och satt på långa tyglar :p sen gjorde hon det en gång till, men senså skötte hon sig resten av turen =) haha

Var klar vid sex tiden, då for jag och tränade i över en timme.
Nu ligger jag i sängen helt jäkla död, shit allså mina ben/fötter/armar/händer/mage.. allting värker, huugaligen.

Och imorgon blire oxå fullt ös på hunddagiset då amelie och nina är på noliamässan och vi har hunddagiset för oss själva, men som tur är är det fredag så brukar vara liiite mindre hundar då iaf, sköntskönt=)
men jobbar ju helgen så har kvällspromenader efter jobbet så lär nog vara hemma vid åtta, nio tiden. Lång dag allstå!
Sen måste jag göra min uppgift till psykologi kursen med, suuck -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0