UTE PÅ SNURRRR

Imorse så for jag och carro och tränade en snabbis sen for jag till hunddagiset och pratade med dom, usch dom mådde inge bra efter inbrottet :/ stackarna..
Dom är så gulliga, kramade om mig och sa att dom saknade mig och att jag skulle skynda mig att gå ur skolan så jag kunde börja jobba hos dom.
Världens bästa arbetskamrater är dom, längtar tills på måndag då jag ska jobba 8.30-16.00 yihaaa.

Sen for vi ut till carros mormor och morfar i Skottsund, fikade och surrade, sen for vi till min farmor gaaah
pratkvarnen nr 1....
For sen hem till mig och duschade och åt och sen for vi till carro och såg lite på tv osådära sen kom bror och hämtade oss och nu är vi här igen.

Ikväll vettefan? blir väll ut och åka bil eller något, en kompis ska ha nån liten fest så kanske svänger förbi där
jag och carro har även bytt telefon, höhö så har en touch nu gaaaaaanska invecklat om jag får säga det själv :-)
menmen hör av er om det händer nå skojjsigt ikväll då! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0