WOHOOO

Sitter på psykologin nu det är så jävla värdelöst, fattar seriöst ingenting!!!!!!!! hatar den här kursen redan
Sen ringde min söta arbetskamrat Amelie och ville att jag skulle komma in imorgon på lunchen och surra lite, ska få schema för jag ju blivit anställd så ska ju få jobba några dagar i veckan och få ta öppningar/stängningar, wiho, såå glad :D
Sen när jag går ut skolan så börjar jag heltid där förhoppnings då ;-)
SOO HAPPYYY

Sen ringde Jonas, där jag ska jobba surrade på osådära, och det enda jag kommer få göra är att rida islandshästar, heela dagarna, sen vissa dar är det långritter på 2-3 dagar.
Och alla hästar står ute på sommaren så är inge boxar och mocke heller ,bara utfodringar.. SUPER
så får jag boende, mat och fickpengar, helnice!
Så nu ska jag ta och kolla buss/tåg tider i Juli då jag ska ner och jobba, läängtar =D=D=D

Men nu måste jag fortsätta med min psykologi grejjsbajs, om det går.
men ska upp och prata med päran först, han har fortfarande inte lämnat in mina ledighetsansökan än, för var inne till rektorn och hon hade inte fått något, GAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0