:)))

Så nu har gunbritt och shakira varit här, gick så bra så hon är så fin liltösen:)
sen har jag duschat, gjort hårinpackning och målat naglarna och massa,
inväntar att micke ska komma hem så vi kan sätta upp mina rullgardiner, sen saknas det bara 2 ramar til korten på kaggson och ett nattduksbord:)

ikväll blire säng tidigt iaf, såååå trrött, och börjar ju 10 imorgon så får en rejäl sovmorgon, härligt



och denna bok såg jag och kunde inte låta bli att köpa den, och jag vet att jag inteee kommer kunna sluta läsa den
för er som inte vet så är jag sjukt intresserad av andra världskrigen, hitler, tysklarna ja allt som hände då.
nånting jag verkligen skule vilja göra är att åka till lägren och kolla menmen det blir nog av någongång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0