FARMOR

for med pappa och berit förut och hälsade på, är där så sällan så var ju på tiden!
Och nu är ja hemma igen:)

ska umgås med carro ikväll, var eviiiiiiiiigheter sen, vi som satt ihop förut höhö.

och du? jag förstår mig verkligen inte på dig.... jag menar hur illa kan en människa bete sig?
ja du tar iaf fan priset allstå.
när fan ska du växa upp och inse att saker och ting går inte på räls "berätta inte att jag varit här" säg inte  de och de å blabla....
men de är lugnt ja säger inget, för vetu? de kommer ut en då, på ett eller annat sätt.
Man kan inte behandla människor på det sättet du gör, för vi andra har faktiskt känslor
något som du inte har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0