FREDAAGGGG

tärt att kliva upp sex imorse, men upp kom jag iaf.
Fylllde på vatten och gick ut och kissade med pensionatshundarna, sen kom dagishundarna inströmmande in :)
Nina kom vid halv åtta och gick med pensionatshundarna sen kom Amelie halv 9.Då började vi gå..
Jag och amelie hade alla promenader idag eftersom maria hade en bad/klippning och nina har egentligen semester men ah tog morgon promenaderna.

Iaf hade 4a promenader, gick kanon bra:)
var klar vid elva då gav jag alla lunch sen tog jag och amelie lunch med.

Vid 12 började vi gå igen, samma procedur. Sen satt jag och strök över pensionat på flyers, broschyer osv, eftersom vi ska stänga det.
Och ja det är typ 5000 sådanna, maria har suttit hela veckan och vi är fortfarande inte klara :p evighetsgöra...

Sen började jag städa runt tre, fick även vara vaksam på ringklockan för amelie satt i dagis samtal..
meen ganska svårt att  höra ring klockan när dammsugaren är i full gång :)

jobbade över en timme cch slutade fyra, for med mammma på bolaget och handade gotta tills imorgon:):)hihi
nu är ja hemma helt död.
men ska pigga på mig lite och dra och träna snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0