JOBB, TRÄNAT OCH BIRSTA :)

Det var gryyymt jobbigt att kliva upp 6.00 imorse, hugaligen!
men upp kom jag... När jag kom till jobbet skulle tydligen en praktikant vara med mig och se hur öppningen går till...
Det hon dock inte visste var att det var alarm till kontoret.. så hon bara gick in hon, 1 minut efter började hela byggnaden tjuta, jag fick typ hjärtattack!! haha fan va rädd ja vart, lät så in i helvete..
Och larmet går direkt till både ninas och amelies telefoner.. både ringde skit oroligt ba; nathalieee har du stängt av alarmet?
haha men ja.. ja skyllde faktiskt på praktikanten ;-)
iaf sen kom amelie vid halv åtta, då fick jag gå morgonsvängarna, först me diesel, spider och buster sen med bax.

Sen hade jag rum 7, vilka var bonnie, rufus, mira och en ny liten sötnos harry!! haha as coolt namn tkr jag.. en flatcoated retriver, skitfint och går kanon i kopplet :)
sen gick jag med små voffsingarna, gick bra som alltid det :)

hmm sen fick jag klippa spider eller ja "putsa och effa" som det så fint heter, hmm ja klippning är inte riktigt min grej.. eller allstå det är kul men tänk om det blir fel? inte så att ja kan limma tillbaka håren liksom..
Aja rengjorde öronen, klippte klorna, tasspälsen, toppade svansen, effade magen, rumpan, halsen och öronen. Sen klippte jag öronkanterna... Låter det komplicerat? haha
Skulle ta diesel oxå men hann inte :p
fick in tre kunder som skulle kloklippas 11.50, så hann klippa en sen fick fia ta dom 2 andra för ja var tvungen att åka och skjussa mamma på jobbet..

När ja kom tillbaka var nina där med lilla doris :D huuuga så söt och liten :)
sen gick jag e.m promenaderna rum 7 igen och sen diesel, spider och buster, gick jättebra :)
sen kolllade amelie på spider och sa att jag bara skulle finjustera lite på svansen och baken, annars var hon nöjd :) THANK GOOOD! haha så gjorde det sen for jag  :)

åkte och tränade i 1½ timme, hem och duschade sen for jag till carro och hämtade henne och vi for på birsta, fick med mig ett anteckningsblock, skor, solglasögon, schampo och balsam och sen hämtade jag ut ett nytt recept på min medicin...
Sen for vi på donken och satte oss sen skjussade ja hem henne och hämtade mammi..

Nu ska jag se på film eller nå och soooova, börjar 9.00 imorgon, schöönt

Kommentarer
Postat av: Lukastirill

Really enjoy your website. Thank You.

2010-12-20 @ 07:23:47
URL: http://lukastirill.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0