JOBBB

Fick sova till halv 9 idag, sköönt :) for iväg på jobbet sen, hade 2 svängar. rum 4 & 6, gick asbra;D
( vi har även börjat skriva blogg, vi tyckte det skulle vara roligt för alla som har hundar hos oss.. iaf www.amnishundhus.se sen på senaste nytt =)

efter ja gått promenaderna så fick jag bada Roxi, morrhoppan som bet mig sist hon var där!
men nu var hon nerdrogad och hade munkorg så nu gick det bra.
Sen kloklippte jag milton, cesar, & sigge.
eehm sen vare lunch och nina var hos oss igen med lilla doris:) så söööt ååhw
har tagit kort på na så lär ju lägga upp!

efter lunch hade jag samma promenader + pens hundarna diesel, spider och buster.
Sen kom bax's ägare hem idag, (han har varit i spanien 1 månad) tror ni bax vart lite glad elle? :) huuga lillhjärtat!
Städade oså efter tre, sen slutade alla och jag och maria vart kvar. Städade pensionatet, tvättade, diskade och lite smått och gott =)
Slutade 18.15 då ja bara hade en kvälls prom.

For och handlade med mamma och nu är jag hemma, är så gryymt slut i kroppen och huvve... näe usch och fy
blir en film om ja inte somnar innan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0