JOBBB :)

Sex and the city 2 var heelt okej :) tkr dock serien var mkt bättre än filmerna...

Klev upp 9 imorse, for till jobbet och gick med voffsingarna, hängde upp lite tvätt och tvättade lite mer :)
Var klar vid 11 då for jag och tränade en timme, (hann inge mer)
Sen for jag hem och har precis färgat håret på mig själv, har 15min kvar...
Sen har jag städat, dammsugit och dammtorkat, tagit fram en matta..
Sen har jag skickat mamma på claes ohlson för att köpa ramarna!!
haha så micke ska få sätta upp dom själv och min ljusslinga :)

Så snart ska ja hoppa in i duschen och fixa mig, sen blir det åka till jobbet och gå ut med hundar, ta emot 2 hundar och lämna ut Rex.
Sen ska ja åka till ante och fira Leia som fyller 1 år idag!! =)

Sen efter det blir det nog bara luuugnt, åker till jobbet vid nio ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0