JOBBHELGEN ÄR ÖVER..

Pappa ringde och väckte mig halv nio, så då for jag till jobbet. Då kom pappa och berit och
lämnade sakko och köpte kattsand, sen utfodrade jag och gick promenaderna.
Sen for jag och tränade i 1!½ timme sen till stallet :)
Red lordis idag med helene och mallis, backträning!!! Trava uppför, sen ner igen..
Gjorde det 7 gånger tror jag, det tyckte hästarna var såå jobbigt och såå onödigt! ;-)
latmaskarna!

Sen for jag till jobbet och gick e.m promenaderna sen till berit och pappa och åt tacos.
Sen for jag hem ett tag och sen till jobbet :p lämnade ut dumle, städade hans box,
gick 1 promenad med ossi och Buster sen for ossi hem..
Städade hans rum sen gick jag med diesel och spider sen satte jag dom i box och städade
deras rum, huga! det var inte fräääscht så att säga...
Sen gick jag sista promenaden med bax =)

Efter det for jag och tankade på Ok och nu ligger jag i sängen, ska ta och duscha och sen blire film
"salt"
efter det blire sova, har öppning imorgon dvs börjar 6.30, inte kuuul -,-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0