MIN SOMMAR

Catts sa åt mig att blogga lite, så slänger väl in ett inlägg :-)

Snart har hela sommaren gått, och ah den har väl inte varit den bästa menmen..

Har jobbat heeela tiden, var 2 veckor på AmNis sen var jag 2 veckor i borlänge på Sörsällnäs islandshästar, var en till tjej där med kajsa som var 15år, skitsnäll tjej!
på dagarna utfodrade vi, red, mockade hagar, målade stallet osv.
En helg så hade vi en tre dagars tur, och sov i en stuga i skogen med 10st andra.
Hade ont i arslet dagen efter kan ja lova efter 8 timmar i sträck i sadeln.
Men insåg iaf att när ja väl köper häst blir det en islandshäst, dom är för underbara!

Kom hem på en onsdag kväll, då åkte ja direkt och jobbade på hunddagiset och tog kvällsprom, och sen dess har jag jobbat hela veckorna + alla helger...
Så ja jag har det jag gör på dagarna :-) men har som sagt världens underbaraste arbetskamrater som finns!!! älskar att jobba :):)


annars så rider jag eller tränar. Det är vad jag har gjoirt hela sommaren.

Jobbar denna helg med, har med mig diesel hem...
Sen är det bax, douglas, hugo och sindy på pensionatet.

men ja nu har ja inte så mkt att säga...
ska mysa med diesel och glotta på tv tills jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0