MY LÖÖÖÖÖVEEEE

Åh nu har vi fått datorerna, åh ja pussade på min, så himla glad att ha den tillbaka :') hihi

aja iaf så for ja till carro igår, låg ba och såg på teve och degade, vid typ elva gick vi på statoil och köpte cigg och ben & jerrys sen upp och såg på tv igen:)
sen gick vi och la oss!

klev upp typ åtta imorse, vandrade till skolan och där var ja fram till 11 sen fick ja fan nog allstå.
JAG HATAR SKOLAN JAG HATAR KLASSEN JA HATAR LÄRARNA JAG HATAR VÅRAT PROJEKT ARBETE JAG HATAR ALLA ANDRA JÄVLA FITTLEKTIONER
jag funderar starkkt på att hoppa av... seriöst jag kommer aldrig någonsin klara av dehär året om ja redan har lessna?
sen fick jag mitt betyg med, hade skitmånga VG:n höll på att dö ja ja menar ja klarade knappt engelska b och det gick bajs för mig på nationella men endå fick jag vg? okej :o
sen hade ja fått ig i psykologi? vafan då för?så de ska ja prata med malin om...

Aja drog och tränade efter jag dragit från skolan och nu är ja hemma :)
har suttit och försökt ladda ner massa, dock har ka bara lyckats med torrent.. vlc, msnm, spotufy går icke att ladad ner! hmm...

Menmen ska duscha oså nuja sen jobbelijobbar ja ;D har stängning + kvällsprom allstå 16-00-19-00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0