MYSIPYS

Igår så for jag till carro chillidilla lite där och sen for vi till hennes mamma i bosvedjan och där käkade hon och så :) sen for vi på hemköp och köpte cigg och carro köpte godis med, sen for vi hem till mig och chillidill =) vi satt vid varsin dator och var osciala med varandra men sociala med andra på internet =) haha NIICE
Såg lite på tre kronor och jag däckade klockan ett,
sov till halv 12 idaf!!! helt sjukt har inte sovit så länge på sjukt länge... Sover jämt länge när ja är med carro, förstår inte vad hon gör med mig :O
Fick även ett nattduksbord av henne, så nu står det här oxå :) asbra

Aja  hon for hem sen och jag och mamma for till anton i sidsjön och hämtade mina badkläder sen for vi till ica maxi och handlade halva affären typ, sen for vi på bolaget en sväng sen willys och sen hem =)

Var hemma ett tag sen åkte ja ner på skolan! haha var så desperat att bli admistratör så satte mig där och loggade in på outlook och fick lösenordet och wips :D och nu har jag MSNNNNNNNNNN :D:D:D:D::D glaaaaaad cheyyyyy
For och tränade sen i nästan 2 timmar, härligt :)

nu ligger jag i sängen och ta det lugnt, ska duscha och färga håret snart :) sen ska jag skjussa therese och hämta kattungar :D aaaawww dom är såå puttinuttiga!
Ikväll blire jobb med :) men har bara tre promenader.

Sen har micke köpt med sig ramar så ska sätta upp resten av korten på kaggson.
 hmm mja sen va det väl inge mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0