PAIIINNNNN

kunde fan inte somna inatt, foten/tårna pulserade -,-
huga
åkte till jobbet nio, hade 3 promneader som jag led igenom... Tog dubbelt så lång tid med mitt haltande..
Var klar vid elva då utfodrade jag och myste på med mira :)
sen va det lunch
efter de hade jag fyra promenader, dåå höll jag på att ge upp det strålade upp i vaden..
Sen när husse till rufus och mira kom fick han hämta dom själv.. ja klarade inte av att hålla emot när dom drog.
Städade osådär.

Klockan sex gick jag med pensionats hundarna var fyra promenader.
Och nuuu är ja hemma, såå skönt att ligga och vila foten :( ska snart duscha och sen ska ja försöka sova
har öppning imorgon, (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0