PROJEKT

Igår så såg jag lite på grown ups, var ju inte väärldens bästa film...
insåg även att idioten som jag fick låna externa av som snodde tillbaka den utan att ja fick ta tillbaka mina bilder,...
dom bilderna jag m,issade att he över var SÅKLART alla på kaggson + sakko, jag menar såklart :) typ dom viktgaste bilderna..
så ja dom ser man ju inte röken av igen..

sen försökte ja få msn men det gåår fan inte, så jävla irreterande.

Nu sitter ja på skolan, håller på med ett litet projektarbete över dagen, vi ska kontruera något så ett ägg kan föras från ena sidan rummet till det andra genom en tråd utan att gå sönder...
hm ah förvirrande och det suger håååårt½½

efter skolan blire träna och umgås med carro om planerna går som dom ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0