STUKAT TÅRNA -,-

var på jobbet 13.00, möttes av mina älskade arbetskamrater :)
gick först med bax och postade massa brev sen rum 6 där vicky, nemo, yojimbo, viggo och sasha var och sen rum tre där oliver, bosse, sivan, maxe och zigge var :) gick kanoonbra.
Sen dammade jag butiken och sen städade ja dagisrummen.
Sen skulle ja hämta mira och rufus för dom skulle hem och då har dom bråttomt kan ja lova!!!
min flip flop sko vek sig varav mina tår oxå det gjorde jääääääääääääääävligt ont kan ja lova.

for på gymet och skulle träna och då var pappa där och då visade ja mina tår som var rejält uppsvälda så ja pappa sa att det är rejäl stukning, roligt :)
så springa på löpbandet kunde ja glömma.. stog och trampade istället och försökte lägga all tyngd på hälen, men det var fan en pina... -,-
aja tränade i nästan 2 timmar se for jag till ante och klippte mysis klor och nu är jag hemma:)
fia skulle bli hemmma imorgon med så jag ska jobba då 9.00-19.00.

men nu ska ja fortsätta och kolla på tv och ta mig en dusch med, sen ska ja hämta mamma på jobbet klockan nio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0