TISDAG

Igår hade jag öppningen, sex åkte jag och diesel hemifrån, heeemskt.
hade 2 promenader på förmiddagen med rum sex och 3an :) gick kanonbra!
på eftermiddagen hade jag samma + hugo och cindy.
Sen höll jag och fia på att riva rasthagen, eftersom allla jääkla pensionörer klagar, (att dom orkar???!)
så nu har vi tagit bort den, hoppas ni är nöjd:)
måste även säga att vi använde rasshagen.. 2 gånger i månaden? och det var efter 13.00 och då var vi där i högst en halvtimme...
och visst hundarna kanske skällde en gång... men vilken hund skäller inte?
helt otroligt... mest synd om hundarna menmen.

for till stallet sen, red lord.. Tog träningsbanan och lord förvandlades till världens segaste till piggaste! woho haha
sen vle lord ha galopprace men han fick nöja sig med att gaoppera pyttisteg brevid mallis låånga travsteg.
Sen  for jag och hämtade mamma och for och handlade, hmm sen gjorde ja inte mer den dagen, såg på tv oså på kvällen,  var lite tomt utan diesel :(


idag så har ja vari leeeeedig, sov till 11, var inte igår! har varit på banken och hett in pengar, varit hos tandläkaren och varit på gymmet och bränt lite feeeettt, nu blire en dusch oså sen får ja se vad ja gör, funderar starkt på att åka till mammas jobb och sola


måste berätta att igår frågade amelie om jag ville bli anställd när jag tagit studenten (just nu jobbar jag bara när någon är sjuk, helger osv... Sjävklart sa jag jaaaa :) sååå roligt hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0