TRÖTT TJEJ

igår skjussade micke mig till anton vid halv nio, satt med han och hans föräldrar, som föresten är huuur sköna som helst!
sen kom elina, linnea, felix, petrus och nån kille till..
Vi drack och badade tunna ur mysigt :):)vid halv ett for vi ner på stadshuset, drack 2 go cider där :) mumsss träffade thom oxå! inte ala dagar man gör de.

sen skulle vi på fest i haga men skule ju upp så bad petrius skjussa hem mig, väl hemma kunde ja inte sova det snuurrade när jag stog, låg, satt, blundandejag fick nå feeeeeeeeel
och var så jääkla trött -,-
men fick ta ett samtal med toan och då mådde ja bättre, thaaaank goood
fick ett samtal klockan tre av en som skulle komma hit... men ah måste ha somnat
för imorse vaknade jag och hade 4 missade samtal... haha då hade telefon legat brevid huvve på mig.
konstigt... jag brukar annars vakna av ett sms när telefon ligger i hallen :p wieerdo.

menmen for på sjukhuset halv nio, och ska få operera ut plattan inom tre månader :) wohooo
sen skule ja ta det lugnt 2 veckor efter operationen, ta det lugnt? va tusan är det.. har folk tid me de?
for och tränade sen med mamma, jag var gaaaanska trött gäspade säkert 1000 gånger -,-
sen for jag och pappa hem till berit och hämtade sakko och läste aftonbladet sen for jag hem.

Åkte på selånger med mamma, köpte 7 strumpo och en navelpiercing :)
sen for vi på ikea och då köpte jag svarta rullgardiner och en mascaa yeye.


men nu ska ja vänta på gunbritt och shakira som ska komma hit =)
hmm sen funderar jag på att färga håret svart, vad tycks?


haha föresten, roligt att du tror att allt handlar om dig i min blogg :D hähähä
tyvär är inte fallet så ;-) *sadface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0