18 ÅR :D

Mitt första inlägg som 18åring då ;-) men känns ungefär som vanligt, har inte hunnit köpt mitt första ciggpaket, folköl, gått på krogen osånt ännu, men det kommer ;-)

Hade inge promenader imorse, utan Nina gick så fick jag ta emot alla dagishundar som kom.
Vi var bara 3pers idag på jobbet, maria & carro var hemma och Amelie med, liggandes i magsjuka, usch usch!
Men på förmiddagen hade jag båda småhunds grupperna sen 4an. och ja dom är verkligen helt otroliga, så himla duktiga och gå med!
Sen hade Hanna och Nina 2 klippningar på taxar som tog forever, så jag hade hand om stället själv typ, utfodrade, gosade med dom, städade och ja..
Sen haha gjorde jag min första tvättning.. och ja den gick ju ja bra egentligen men endå inte
för det är en slang man stoppar i så tvättmaskinen får vatten, och ja ja skulle ju dra ut den då.. hade jag stängt av vattnet? ICKE haha hela rummet vart nersprutad + jag, en blöt fisk såg ja ut som.. Ja men Nina och Hanna fick ju sig ett gott skratt iaf.

Efter lunch så hade jag småhundarna igen och rum 1, men där var det bara Bingley och Löken, men dom var såå duktiga, mötte 2 hundar och då bad jag dom och sitta och all uppmärksamhet var på mig och inte på hundarna, såå duktiga!
Städade och tog ur diskmaskinen sen fick jag gå hem. Måste bara säga ännu en gång att jag älskar mina arbetstjejer, så otroligt underbara (L)(L)(L)!!!!

Och ja nu är jag hemma, har fått 2 presenter av mamma, en ring och berlock armband i silver, supersöta.
Släkten kommer runt sex så, vi höres väll ikväll.

Sen tack för alla samtal, sms, facebook gratulationer och alltiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0