5DAGAR KVAR....

Somnade typ 9 igår, gryyymt tröött som alltid.
Men imorse så gick jag ut med fia och akko sen städade jag salongen smått..

efter fikat så hade jag rum ett och småhundarna, gick bra.. förutom att bosse satt på maxe hela vägen, hmm..vet inte vad bosse tänkte med där eftersom maxe är en kille, haha maxe var inte helt nöjd med att ha bosse på sig hela tiden haha.
Sen utfodrade jag, satt och myste med sally i typ 20min, sen med sigge och gänget, sen med vicky...
ja vi hade lite och göra idag på jobbet!

Efter lunch hade jag ettan igen sen andra småhundsgruppen och JAG HADE LUST OCH STRYPA MILTONNNNNNNNN
han satt på katitzi hela tiden och fast hon skällde och bet och morrade så näe han brydde sig inte, och försökte ha bosse på en sida och dom andra 5 på andra sidan men näe, jag vart ursinning på milton, en ettrig jack russel, var helt slut efter den proemnaden efter att haft dragkamp med han i en haltvimme.
Sen myste jag på lite med maxe allstå den hunden är väääääärldens goaste, om jag skaffar mig en liten hund någongång, ska det vara nån som maxe :D

For på körskolan sen, hade dubbellektion, gick igenom allting och det gick SKIIIT hade seriöst lust och tejpa för körskolelärarens mun och köra in i ett tegelhus, helt jävla seriöst.
Vart såå lesss, visst hon ska säga när jag gör fel och saker ja kan göra bättre, men var på så dåligt humör och gjorde så otroligt många småfel.. missade en högerregel, körde mitt i gatan på enkelriktad gata, höll ut svängen för mkt (VAFAN SPELAR DET FÖR ROLL NÄR DET INTE ÄNS VA NÅ BILAR I ANDRA KÖRFÄLTET?),
åkte i omkörningsfilen förlänge, bromsade in sent i iomed sväng från landsväg, skulle backa i en fyrvägskorsning men det gick snett så gick göra om det, körde för snabbt på tvåan i stan för då skulle man tydligen ha nere kopplingen som man inte annars får annars när man ska svänga och ja måste ja fortsätta?!
Sen när vi är klar sitter hon och säger "tror du kommer klara uppkörningen galant, det är bara massa småfel som du behöver tänka på"

JOJO tjena, kommer kugga så jävla stort på uppkörningen så det  finns inte, kommer gå dit med den iställningen för jag vet att jag kommer kugga och ja.. vi får väll se :) jag har rätt och det vet jag.

For och tränade sen iaf, linnsygirl och sara var där, jag coachade linn lite, men hon är ju så jävla lat -,-
träffade mange, björn, jon adam, anton oxå.. många kändisar på gymmet.
Ah sen körde jag magen och benen stenhårt, tills det krampade.. får se om jag får träningsvärk imorgon, hoppas på det... -,-
Sen körde jag hem.. utan skylt :p den har vi tappat och inte orkat köpa nån ny..
och ja då går det huuur bra som helst SÅKLART.. kollar i döda vinkeln, har bromsberedskap ja allting gick suveränt.

Var hemma vid 6, då ringde jag till Gussi och pratade om macke (en häst jag ska provrida)
sen for jag och mamma på systemet, köpte vin tills på lördag sen åkte vi på willys, jag handlade mitt förstac ciggbpaket, tanten kollade läääänge på legget och sen ba "haha nemen, du var snabb och handla cigg du"

Nu ligger ja i sängen, fryser som ett as och är svintrött.. kan jag sova?
ICKE måste plugga teori.. enda dagen jag har hunnit på hela veckan..
MENMEN ska plugga i en timme sen orkar ja fan inge mer, är helt slut.

fredag imorgon iaf, så skönt, inte för att det betyder "ledig" för min del, men får iaf sova lite längre på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0