AJ MIN HAND...

Imorse när jag kom skulle jag gå ut med tess, zorro och akko dom gick jäätttebra ihop så Amelie, jo tjena!
Allstå har aldrig varit med om nå värre, var helt svettig när halvägs, iaf.. akko skulle säta på både zorro och tess, dom vart arga och började bråka och osv.. och nu snackar vi inte om småhundar utan typ 40kg.. fyfaaan va trött jag var i armarna och händerna efteråt.
Aja sen gick jag ta rum 4 på en sväng oxå innan halv nio fikat, det gick såå bra.

Efter det hade jag
båda småhunds rummen, gick väl bra med dom.. var inte så många idag iaf, ara 7st, sköönt.
Sen hjälpte jag till Carro med Roxy, en chow chow hund, ni vet med blå tunga?
som skulle borstas, badas, klippas osv.. och herregud det var mig en surkärring, hon hade fått lugnande en timme innan men inte fan var hon lugn eller, det första hon gjorde på mig var att hugga mig i handen, tror inte det gick hål men ah.. uppsvällt och ont har jag iaf.
Vi satt iaf på henne munkorg efter det och håll fast na hårt,
jag klippte klopälsen på henne (pälsen mellan klorna) och gick väl bra, Nina sa att det såg bra ut, så tur var väl det :p var ganska svårt eftersom hon kunde inte hålla still dom och lyfta dom fick ja inte göra för då jävlar.

Menmen vid halv 12 tog jag med mig svante och gick en sväng, lämnade ett brev på ica och sen vare lunch.
Bestämde då att mysis ska komma in imorgon och klippa klorna, hoppas det går bra!

Efter lunch så hade jag småhundarna igen, och sen ettan, ettan gick superbra tills vi träffade 2 andra hundar, dom börjar dra och min brodd åker av och då äre ju bara hejdå till mig kan ja lova, hade ingen chans, har så sjuukt hala skor om ja inte har broddarna, menmen dom andra 2 hundarna var snälla och mina med som tur var, fick bort dom igen så fort ja var uppe på fötterna.

Tog bussen halv tre till tandläkaren, grymt less på att åka dit kan jag lova, men dom tog ut den igen, var nått som hade lossnat på tandställningen så ska dit imorgon igen och sätta fast den,
sen for jag och tränade, surrade lite med björn, jon, jåjja och anton :)
sen kom även biffen och kricke, inte sett/pratat med dom på evigheter, men det har ju sina orsaker det oxå.

Körde hem i 5trafiken, mycket bilar som vanligt men gick bra endå.

Nu ligger jag i sängen och gör inte mycket alls, kollat på lite Bed Head produkter som jag önskar mig när ja fyller år, ska nog gå ut och röka nu eller nå sen blire dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0