ÄNTLIGEN KLAR

Puh har hållt igång sen sex imorse, och nu 21.37 är jag klar, skööönt.

Men iaf, for på jobbet imorse, gick ut med Chicko och Jonna sen städade jag och hade placet för mig sjävl medans amelie var ute med dom andra, hanna hade försovit sig..
haha hon kom in helt förskärckt.. "jag har aaaaaaaaaldrig försovit mig i hela mitt liiiiv"
stackarn, hon hade stressat som fan, + att hon bor ute i Maj :p är en bit och åka..

Aja efter fikat hade jag rum 4, där det är tre stor hundar, dom är så oootroligt duktig och gå med, huga, dom fick såå mkt beröm av mig, lyssnade super och allt.
Sen hade jag småhundarna.
Runt 10 kom aftonbladet, knäppte kort och ja.. vi pratade mest om djur, eftersom det är det jag är intresserad av, så håll utkik i morgon i dagbladet.. eller näe dumt och säga kanske, lär ju se ut som hej kom o hjälp mig.
Ah sen utfodrade vi osådära, hade inte så mkt och göra så passade på och gosa med alla hundar, filmade även i rum 7 (mit favvorum) Så lägger väl ut det när jag har tid ;D

Efter lunch hade jag småhudarna igen och rum 4, dom skötte sig lika bra igen, såå duktiga =)
Städade, sen satt amelie mig på att försöka få ihop den nya ringklockan.. men näe jag och el går nog inte så bra ihop -,-


Var i stallet runt halv 5, mockade oså, sen red vi ut, jag tog lordis idag, gick såå bra så =)
Sen for jag och mamma och handlade allt till tårtan, och ja när jag kom hem så har ja stått och gjort det.
Vart en chokladtårta och 1 hallontårta... =)
Menmen nu ska jag borsta tänderna och sova, gooooooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0