BRAA DAG=)=)

Imosre hade jag 2vpromender, Beda, Sofie, Diesel och Akko och sen Mojje.
Sen efter fikat hade jag Jenta sen båda småhundsgrupperna, gick såå bra så och i rum 3 så var det bara Maxe och Sigge, det brukar annars vara 7 till i det rummet så var skönt med lite hundar =)
Sen städade jag och hanna pensionatet och butiken, dammtorkade, dammsög och skurade.
Sen utfodrade jag alla hundar och passade på och mysa med dom.

På lunchen bjöds det på fika igen för nina hade namsdag först hade hanna köpt vaniljhjärtan sen hade vi bakelser sen igår sen kom ninas kille med semmeltårta, hujeda mig, åt bara ett vaniljhjärta, tur man inte äter lunch o middag annars skulle ja rullat fram vi dehär laget.

menmen sen efter lunch hade jag rum 3 igen sen Mojje och Jenta och sen Akko och gänget igen, var så skönt och vara ute och vandra, solen lyste=) var lite kyligt menmen.
Efter det städade vi hela dagiset.
Runt halv 4 kom mamma med mysis, dom klippte klorna på henne och vart kvar ett bra tag och surrade med Hanna. hon var en aning förtjust i Mysis, tyckte hon var så lugn och gosig =) hihi sötmysis.

Sen for vi till stallet, jag mockade oså till kaggson träffade linn i stallet och surrade på med henne med, medans mamma var ute och släppte lös mysan så hon fick springa lite.
SEN ringde dagbladet, haha dom ville göra ett reprotage om mig, så dom ska komma på måndag klockan 10 på hundagiset, piiinsamt :p trodde aldrig dom skulle välja just mig och göra reportage om.

Men nu ligger ja i sängen iaf, fryyyser gör jag.
men ska slå på en film tänkte jag=) plugga teori måste göras oxå!

föresten så har ja fått jobb =D en helg i varje månad ska jag jobba, lördagkvällar och söndarmornar på hundagiset, såå roligt :D
nu har ja äntligen ett jobb, slipper ja slita på donken eller nå annat skitställe, utan få jobba med nå ja verkligen gillar och tkr om, såå roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0