BURN SOM FAAT

for och tränade förut med pappsen, körde dit, gropigt och jävligt, fick kast på bilen flera gånger.
Men träna gick bra, var pigg , som ja aldrig annars brukar vara så orkade och träna
och pinade inte mig igenom allt, det var härligt =)
sen körde jag till birsta och pappa köpte öl, var ett helvete på birsta parkeringen
var folk och bilar och trångt och jävligt, men körde inte in i nått iaf ;-)
tog motorvägen hem, men blir så arg på mig själv
kollar aldrig i döda vinkeln, om jag inte börjar med det så äre hejdoo körkort så kanske
dags och få in det i hjärnan någongång?

har legat och kollat på änglar och demoner sen dess, totaaaaaallt värdelös film
är bara 10 minuter kvar av den taack gode gud.
menmen ska nog öppna teori boken nu ja
langar lite bilder sedan jag har fått av cattsi sen förra helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0