F-F-F-FRYYYYSER

GUUUUUUUUUUUD va kallt jag dör seriöst!!!!!!!!!!!! nu fan får det bli vår någongång!

Aja, for på praktiken imorse gick ut med Akko och Fia sen med rum 4a, för alla hade kommit gick såå bra så!
Efter fikat hade jag småhundarna och sen badade jag mojje igen, gick bra det med, men tog ett tag innan ja fick upp han i badkaret och det är ju inte bara och lyfta i han heller eftersom han väger 50kg -,- men ah jag lyckades övertala han att gå  iaf. Haha
sen tar det så jääääkla länge och torka han, satt med hårblåsen i 45min tror ja, kramp i armeeen here i come!

Ehmmm, efter lunch hade jag rum ett och småhundarna, var inge kul och gå.. snöade som fasiken, men hundarna skötte sig prima =) så det var skönt.
Sen satte jag igång att storstäda köket.. och ah fyfan alllstå -,- sååå äckligt, gjorde rent precis alling, kylskåpet, spisen, slängde flera års gammal mat och ja.. usch usch men nu äre fint =D
Sen städade carro dagisdelen ordenltigt, rengjorde lister och allting, och imorgon har vi storstädning av salongen sen är allt finjusterat =D

Slutade 16.00, då kom pappa så jag körde till kaggson, red ut med Amanda & Belfast och Linnea & Alice, jag red barbacka på älsklingen, vi tog oss en tur till ridskolan, var såå kallt, huga =(
men kaggson skötte sig som alltid, huga, väärldens bästa häst är han (L)(L)

Vid 6 var jag klar så då körde jag till sporthallen och vem träffar jag inte på då? jo självaste linn och hennes kompis sara ;-) mohaha, så surrar på med om ett tag sen drar jag ner och tränar i 45min, vart en snabbis med lite mage och spring på bandet.
Fick ta bussen hem och jag höll på o döööö när jag väntade på den, KALLT som sagt!

När ja kom hem tog ja mig ett efterlängtat glas oboy, sooo good.
Och klockan är halv 9 nu, jag är totallt död. Ska göra mina situps sen sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0