FAN OXÅ

nu har tandställningen lossnat...... faaan va irreterande!!!!!!!!

Aja for till stallet vid 12, träffade linnssyy och surrade på med henne, sen mockade jag och allt
sen hämtade jag in en insnöad kaggson :) hihi
tog en tur till ridskolan, red både övre och undre, vart mycket plums i djupsnö :)
och gammelfarbrorn vart inte äns svettig :-)

Sen for jag och tränade men gick sämst.. var så jävla trött, både fyiskt och psykiskt
kändes som ja .. skulle svimma hela tiden typ :S
Men tränade iaf magen, låren och vaderna sen gav jag upp.
For hem en snabbis sen ut på birsta, men hittade ingeeenting, typiskt =(

Och nu ligger jag hemma, kollar klart på the box, men ah... fattar inget av den här filmen
den kunde lika gärna ha varit på grekiska
och hoppsan, nu dödade han henne.. eh jahaa?!

Aja tänkte försöka hinna med skoluppgiften, sen ska jag ut och springa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0