FESTING

Igår så kom ramos, isabella & robin hit vid halv 7, bjöd dom på massa kakor och tårta osv
Fick även en vodkaflaska och en likör av rami :o haha tööönt.
, sen kom anton, och lite senare kom ida, andreas och pernilla
Drack, spelade och hade det trevligt =)
pontus, felix och 3 tjejer droppade in senare oxå men dom var inte här så länge.

Fick skjuss av Danilio ner på stan, drog på daltons där jag träffade offer, som jag inte sett på över tre år, sjuukt roligt och träffa honom igen.
Sen var vi på irish, sen på en lokalfest i stan och sen irish igen :p
Var väll inte sååånt drag, men träffade massor med folk så det var ju roligt =)

Fick skjuss  hem vid halv tre av offers kompis, då somnade jag gott kan jag lova.

imorse vaknade jag vid 11, mådde som jag förtjänade det. Gick upp och halsade i mig tre glas oboy, sen såg jag ¨på "flytkten från hönsgården" inte sådär jättebra.. men något skratt fick man ur sig iaf.
For och körde sen, tränade på enkelriktat och högerregeln i stan, så ja inte glömmer vart det är högerregel.
Tog lite motorväg oxå.

Sen tränade jag en timme, var inte sååå pigg på det kan jag lova, var så jävla trött så kunde ha lagt mig på golvet och sovit.
Men tränade magen och vaderna, sen sprang ja lite på bandet så är nöjd med det.

For hem ett tag sen for ja på birsta, köpte födelsedagspresent till catts och en rosa tröja/tunika till mig sjäälv, supersöt var den=) kommer passa perfekt när man är lite solbränd och med ett par fina högklackade skor...
Så ja nu får sommaren komma någongång=)


Sitter i sängen nu iaf, dricker bonaqua - skogsbär och ska börja plugga nu, och jag ska verkligen plugga oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0