HÄÄRLIGT VÄDER!

Körde ut till Alnö och Einar först, mockade osådära där
sen for jag och pappa till sjukhus garaget tränade på dendär säkerhets kontrollen
man ska kunna, men ah jag tro den sitter :)
sen körde jag till kaggson, lunchade åt alla hästar och linn, berit och en fotograf var i paddocken
så linn ville att ja skulle liva upp berit lite för hon ville inte röra på sig, så tog in kaggson.
haha och han sprang i typ 2 min sen stog han och käka snö

"varför springa när man kan äta liksom"?
Men fick nå bra bilder iaf, några st då kaggson och berit pussas, så jääävla fina kan jag lova.
Sen gick vi in, mockade osådära sen red vi ut på en långtur barbacka, var så jävla härligt,
pigga, glada hästar, solen lyste, varmt och skönt ah helt enkelt perfekt.
Red i 1½ timme, och ja linn hade upp mig på berit oxå, fyfan säger jag
hennes ryggrad skär rätt in i ja ni vet vad, och jag galopperade på berit
ajajajaj det är inte skönt!!
ÄLSKAR MIN LILLA KAGGSON TJOCKA SKÖNA SKINN, INGEN RYGGRAD HÄR ELLER ;)

Vi ska iaf låna manne i veckan, då linn tar manne och jag berit sen ska vi ut och rejsa:D:D
lääängtar!
Efter det for jag och tränade en timme, gick braaa.
När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, ligger och glottar på en film nu och ska duscha oså
senare :) tänkte även ut och springa en stund.
Och ska givetvis plugga teori, på tisdag äre 2 veckor till teoriprovet, fyfan nervös börjar ja bli!!

Imorgon äre back to buisness igen, praktik sen stallet, so seeya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0