HALKBANAN!

Imorse klev jag upp halv 6, fyfan säger jag, det var inge roligt.
Pappa skjussade ner mig kvart över 6, satt inne på navet i en halvtimme sen gick jag till körskolan.
Åkte upp till härnösad, var jag och tre tjejer till, supertrevliga.
Och ja det var verkligen sviinroligt och göra halkbanan som alla sa,
och jag fick bilen med bästa däck kom vi fram till, hade kortast bromsstrcka osv...
Men ah det var roligt =D
Körde från härnösand halva vägen hem med, var ju mest motovägsled så =)
Eh var hemma runt 12, då for ja till hunddagiset, dom hade haft det tufft utan mig ;-) huga då.
Drack te och sen gick jag ut med hundarna, men dom var snlla med mig idag
hade inga jobbiga hundar, utan rumt ett och sen båda småhunds rummen =)
Gick superbra det.

Sen städade jag, borstade tänderna på albert och gjorde ren lökens öron, började plocka ur diskmaskinen oxå men då kom hanna och gnällde att ja hade jobbat över ;) hehe
Så for med pappa och tränade en timme, häärligt.


Sen körde jag ut till birsta, pappa åt på donken, sen var vi på coop och systembolaget.
Påvägen hem så var den krock eller nå, så alla var tvungen att svnga ut på andra sidan vägen
ah iaf när jag kommer fram dit dom har krockat och ska svänga över så börjar den som ha krockat backa
och den backar typ 1 mm från mig jag lägger mig på tutan och bländar med helljuset annars hade hon fan backat in i mig :S jävla kärring.

Filmen scar jag såg igår var bra iaf, kollar på en ny nu som är sådär.. menmen
ne nu ska jag fan ur sängen och in i duschen!

Aja ligger i sngen nu och ska egentligen duscha... men orkar inte kliiva upp -,- men det måste göras!
Sen måste ja plugga lite teori med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0