HÄRLIG RIDTUR=)

Vakanade vid 10, fått sovit heeela natten, mirakel piller ;-) wiho.
Micke skjussade mig till stallet, gjorde en ortentlig ut mockning i boxen, sen red jag ut på en mysig tur med älsklingen, till kungsnäs, både övre och undre. Travade hela undre och vart lite galopp med, såå mysigt =)
HAR JAG NÅGONGÅNG SAGT ATT HAN ÄR VÄRLDENS BÄSTA?

Sen kom pappa och berit och hämtade mig, jag körde till sporthallen, gick super.
Sen tränade jag ett tag, tränade mage, vader och cyklade lite.
Tog en härlig promenad hem i finvädret med.

Nu ligger jag och kollar på film och tänkte hoppa in i duschen efter det, resten av dagen/kvällen ska jag sysselsätta mig med att plugga lite teori.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0