HEEEEEEEEEEEELG

Imorse hade jag bara en promena med Akko och Fia, sen städade jag butiken.
Efter fikat hade jag båda småhundsrummen, men i rum 3 var det bara maxe och sigge, så schönt.

Sen utfodrade jag, tvättade, hängde tvätt, myste med ALLA hundar, busa med cesar och ja förrev tiden, tog kort på nya voffsingarna oxå (vi hänger upp bilder på dom vid kopplena)
selma var dock OMÖJLIG hon kan inte sitta still den hunden elle, haha.

Efter lunch hade jag småhundarna igen sen Mojje och en hund i box tre, var gryymt mkt kallare på eftermiddagen, fyy allstå blåste och allt möjligt -,-
Sen städade jag och sen vare lite och göra iaf, gick runt där, lullade på för mig själv.. myste med hundarna IGEN
Sen vägde jag några hundar + mätte mankhöjden på dom.
Vi har även funderat på att antaligen strypa eller stoppa albert i frysboxen, haha seriöst...det är en jack russel och skäller och skäller och skäller, vi kanske säger ALBEEEEEEEEEEEEEERT 500gånger var om dagen, han lyssnar inte heller för fem öre, synd bara att han är så söt, uppstående öron och typ världens flin, tyyypsikt haha.

Sen hade våran lärare ringt till Amelie, dom skulle ju komma och kolla oss när  vi praktiserar men dom hann inte med mig så dom frågade hur det gick på telefon
och amelie hade sagt att jag var såååååå duktig, kom innan jag började osv.. Dom vill inte bli av med mig, känns så jävla tråkigt att det är 2 veckor kvar =(

Vid 4a kom mamma med mysis, vi klippte klorna på mysan, jag berättade om hur svårt jag ha o klippa klor då jag är såå rädd för att blodklippa dom, men ska få öva nästa vecka på dagishudarna, så får se hur det går :p
sen fick mysis en easy walker med sig hem, snuttipuppan.

For och tränade sen en snabbis, typ 40min, sen körde jag hem, och sen dess har ja legat i sängen såååå kalllt -,-
ikväll blire pluggiliplugga teori, ut och springa ska jag oxå, och en dusch är ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0