HEJHEJHEJ

Igår somnade jag 19.00 helt sjuuuukt, var så jävla trött men int fan trodde ja ja skulle somna elle
så vart inge plugg eller nånting.

Vaknade 6 imorse av mig själv, sovit 11 timmar, det var inte heelt fel kan ja lova ;-)
Åkte på praktiken och gick ut med Fia & Akko sen med Vicky och Beda.
Efter fikat hade jag rum ett sen Weston :)
Sen vart det klippning av klor.. ska ju lära mig det i veckan, gick bra.. är så fjollig på att klippa bara
vågar typ inte ta nånting, menmen gick bra :) blodklippte bara en gång på stackars milton.
Sen utfodrade jag och ja det vanliga.

Efter lunch hade jag båda småhundsrummen, rum ett, Felicia och Vicky, Beda och Mojje.. Så var lite promenader :P men alla gick så bra så.
Städade oså efter det.
Sen tog jag och maria en kunds klippning, en kille som brukar vara inne med sin amstaff valp ganska ofta, kompis heter den, så sööööt :) och jätteduktig när man ska klippa klorna, hihi!

Pappa kom sen, jag körde hem till mig och bytte om sen till gymmet och pumpade lite, vart bara en snabbis men körde magen, benen, vaderna och gick lite.
Sen körde jag hem med, har suttit och pluggat litegranna och ska plugga mera nu:p
Sitter även och småglottar på "dykaren" , började se den igår men ja.. han ju inte så långt, men är en sån skitkvalite på filmen så inget roligt och se -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0