JOBBIG DAG

Idag var jag sådär jääättetrött, usch inte alls roligt.
Kom till praktiken och fick gå ut med Nike i snöstormen, en stor rottweiler, men det gick bra, träffade inge andra hundar tur var annars hade jag nog flygit efter henne som en vante, sen stampade jag lite på kartonger, haha nemen dom skulle bli platta för carro skulle åka med dom till ica eller nå och he dom i en container.
Efter fikat hade jag båda små hundarna + 7an.
Och i det rummet är ju favoriterna men dom är jobbiga och gå ut med, sigge är värst.. seriöst har aldrig gått ut med nån hund som drar som han, och det går inte och få han att inte dra för han lyssnar inte, men man kan inteee vara arg på han, ni ska se hans gulligaste ansikte haha herregud.
Ah sen har vi hugo, vicky och viggo som bara busar och busar och busar, aja det gick iaf.

Sen hjälptes jag och carro till att utfodra osådära sen hade vi inte så mkt och göra, hatar när det inte finns nå o göra.. när man bara sitter och rullar tummarna, haha men sen fick jag ett uppdrag att vispa vanilj visp för hand.. ah det var ju jobbigt (y)
haha nina hade köpt äppelkaka till oss för carro fyller år imorgon men ah då kom nina på att carro var allergisk mot nötter haha så hon fick inget fika stackarn :p
eh sen fick jag även smaka fisksoppa som nina hade gjort, så jäävla god, massa räker, torsk, musslor, lax ja allt möjligt gott =)

Efter lunch hade jag små hundarna igen sen rum 4, och dom är så duktiga, förutom diva som jämt ska busa.
Sen hade jag sigge och dom igen, dom var betydligare lugnare så det var skönt.
Eh sen städade jag och sen fick jag gå hem.

For med mamma och tog kort på haga fotografen, och ja herregud den karln kan ju surra han.
Dom hade iaf fått en schäfer valp dit, såå söt och älskade mig :) hihi
Sen for vi på birsta och jag kollade på resor, och nu står det mellan turkiet och tunisien, lutar mer åt tunisien, hoppas bara att det går flyg från sundsvall.
Sen köpte jag brun utan sol och fick ett par fodrade skor av mamma, thank ya!

Nu har jag duschat, sett på film och ska börja plugga teori nu, helg imorgon otrooolig skönt.


nån som har prövat denna brun utan sol?


snart så!


denna såg jag, och den var faktiskt bra, helt sjukt måste ha varit månader sen jag såg en bra film sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0