KÖRKOOOOOOOOOOORT :d:d:d:d:d::d:d:d

vet ni hur glaaaaaaaaaaad jag är?!


Men iaf, for på praktiken imorse, var där 7.15, men gjorde inte mig nå, är så roligt och vara där endåså.
Gick ut med Weston, Akko och Fia sen Ricky, gick så bra så, små kyligt som vanligt bara.
Sen var det fika, haha men tror aaaaaalla dagishundarna kom då, för precis när jag lämnat in den första, plingade på dörren.. när ja hade lämnat den kom den tredje osv,

Efter fikat så hade jag småhundarna och rum 4, och ja grymt duktiga som vanligt =)
Sen städade jag, gjorde min uppgift till skolan, utfodrade, hängde tvätt och ja tiden flög på sen vare lunch helt plötsligt.
Då satt ja ner med Amelie och Nina och dom hjälpte mig lite, dom flesta var ju om hur dom markndasför sig osv, men fick klart det iaf, så ska renskriva till helgen.
Sen skyndade jag mig ut med samma hundar som på förmiddagen och sen tog ja bussen till körskolan.
Hade en körlektion, gick bra tyckte hon hon trodde ja skulle klara det,

men ah det trodde som sagt inte jag, var så fruuktansvärt nervös, sen kom vägvärkes killen
"hur känner du dig"
"tja, vill typ ta livet av mig"
NÄMEN OJ sa han haha.
men fick köra standskörning, lite landsväg och backa runt ett hörn sen vare klart.

Sen sa han "ja det var tur du inte tog livet av dig, då hade du inte haft nå körkort"
HAR JAG FÅÅÅTTT DE?:d
ja..
Åh då var ja glad, tror ja skrek tillochmed =D haha överlycklig var ja, han tyckte jag körde jättebra, och körde säkert osv, grymt glad :D
Pappa stog och väntande, tror ja log med hela ansiktet så pappa fattade på engång ;-) fick en femhundring sådär bara, haha tackar!

Sen for ja och tränade en timme, hade grymt med energi så var kul och träna.
Sen kom mamma och vi for till stallet och ja donade på med kaggson, har vaar dock lite surpuppa idag
Farbröder vettni..

Sen for vi och köpte pizza, jag åt dock inget, men vi åkte till ante och dom åt, klippte klorna på mysis gjorde ja oxå.

Nu är ja hemma och ligger i sängen, ska kolla på en film sen sova
Börjar nio imorgon, för ska ha stäning imorgon så slutar 6, all by myseeelf, men det ska nog gå bra.
Sen ska jag åka och rida kaggson :-) MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0