LÅÅNG DAG

dagen började med en promenad med ricky, akko och wilma, gick så bra så, förutom att akko skulle bråka och hålla på med ricky men ricky sa ifrån en gång och sen vågade inte akko nå mera ;-)
sen gick jag även ut med beda och marta, gick så bra så.
Efter fikat så hade jag båda små hunds rummen, sen värsta gruppen rum 5, har aldrig gått ut med dom men fy helveteeeee va jobbiga dom var, dom är skitstora, skitstarka och skiter totalt i den som går med den.
Var helt svettig efteråt, aja klarade mig utan skador iaf, haha tack gode gud för det.

Sen håller vi på o göra om i butiken så jag fållade upp lite gardiner osådära, vart såå fint så.
Åkte till tandläkaren sen och satte fast tandställningen, får se hur länge de sitter nu :)
Sen kom mamma och hämtade mig, ante, liam och mysis var ju med oxå.
For till hunddagiset och mysis klippte klorna, hon var sååå duktig, jag behövde inte äns hålla i henne utan hon bara stog när Amelie klippte, älsklings mysis :) så duktig så!!
Sen hade amelie bara positivt och säga till mig, så kul och höra.. hon tyckte jag var så duktig med hundarna och var en naturbegåvning, och sånt är ju alltid roligt och höra då jag vill jobba med djur :) och är många som har sagt att jag är bra med djur! hihi det känns ju bra.

Sen hade jag promenader med småhundarna igen sen ricky, beda och marta och sen akko och wilma.
Gick bättre på eftermiddagen dom är mer lugna då så det är ju skönt.
Skurade sen och gosade lite med hundarna sen kom mamma och hämtade mig, for till stallet och red kagsgon
en snabbis runt lillhällom bara i 30minuter, han var pigg men lyssnade endå ganska bra.
Sen for jag ut till einar där carro och sandra redan var, carro visade mig vart alla saker var osv då einar bytt stall, var ett fint stall, luftigt oså.
Sen promenaderde vi lite med einar och sandra red, han var öm och haltade =/ men vet inte riktigt vad det är, fårse om han blir bättre.. är troligen en hovböld eller så är det bara en sträckning i låret/rumpan.
Carro skjussade hem mig sen och kom hem runt halv nio.

Nu ligger jag i sängen och kollar på efterlyst, ska se klart det sen ska jag sova,
imorgon peppar vi inför att kolla på resor ;-) wihoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0