MIN HÖFT....

For på praktikten idag, gick ut med Akko imorse, kaaaaaallt så in i helvete, var 25- när jag åkte hemifrån, älskade viner (L)(L)(L) eller så inte...
Efter fikat hade jag rum 2 och 3, vilket är båda småhundarna.
Första turen gick finfint, andra turen så var det en ny hund som hade kommit med i det gänget, så var 7 hundar med han.
Iaf så var milton helt galen och dom flög i hop ett antal gånger och herregud vilket sjå jag hade, för när milton väl satt igång så fick han igång resten av dom 4a, mot den nya hunden och ja herregud.
Allt resulterade i att jag halkade 3 gånger, varav en gång slog jag i höften rätt rejält, super (y)
Hände inte så mycket på eftermiddagen, fyllde på vatten, utfodrade dom osådära.
Fick skura rum 1 tre gånger för nån hade skitit där inne och lukten försvann inte-,- mys!

Efter lunch hade jag småhundarna igen, gick 100 gånger bättre denna gång, dom gick hur fint som helst, bråkade inget, trasslade inte i sig i varann eller nånting.
Sen var ja i butiken, kollade igenom alla foderpåsar efter bäst före datum, tre hade gått ut.
Sen bar jag in massa till pensionatet, nya foderpåsar alltså som vägde 15kg, inte bra för min rygg menmen det gick väll.
Hjälpte till carro och städade med och passade på och gosa med hundarna.

For hem vid 4, bytte om och for till stallet, när jag kom hade helene mockat redan så jag tog lordis och hon blixten och gav oss ut i snö ovädret, haha och lord är så söt, han ogillar när det snöar, han får snö i öronen förstår ni, så han går med huvudet nere i backen typ.
Men var mysigt, dom fick plumsa lite i snö och kämpa på lite;-)

Är hemma nu och ligger i sängen och suger på en halstablett, halsen är fortfarande inte riktigt bra öm i höften är jag oxå -,-
Men nu blire film tills paradise hotel börjar sen ska jag sova.
Imorgon äre praktik, tandläkaren sen träning som gäller!


Såg denna igår/idag, verklighetsbaserad händelse...Om mobbning, ah fyfan sånna här filmer gör mig så förbannad. Klart värd att se dock är den på finska eller nå, ganska irreterande.


och nu ska jag se denna!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hejsan:) såg att du tävlade om moyanacorigan smink på millahs blogg. nu är det så att även jag tävlar ut sånt smink, och det är inte många som deltagit. så snälla va med! :)

klicka dig in hos mig så kommer du direkt till tävlingen som dessutom avslutas ikväll eller imorgon:)



kram byalexandra

Postat av: alexandra

Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0