MJAAO

Ante, Therese, Liam och Leia kom hit förut var här en stund.
Sen har en tjej vid namn lotta mejlat mig, har ju annons ute om att hitta en häst och rida
ska ju sluta på Einar så...
Men iaf hur super låter inte detta

Det är en 5årig welsh/dansk ponny som är grundriden och positiv till hoppning
dom söker en som kan hoppträna honom och utbilda han i hoppningen, då hon som äger han
hjälper mig och träna osv, och om vi funkar ihop får jag tävla han i sommar
OCH dom skjussar mig och allt :o
Shiiet hur bra låter inte det?
Så ska nog dit och kika på han någon dag i veckan, men en ponny..
jösses har inte ridit ponny på evigheter =D

menmen har ätit yoghurt och flingor till middag, en riktig sockerbomb
(för er som inte vet är det äckligt mkt socker i youghert.. ah flingor med för den delen)
menmen är ju lördag så kan ju unna mig, sen blire frukt igen surru ;-)
Kollar på film nu, en helt okej sådan oxå, woho haha.

ne senare ikväll blire ut och springa den duschen,
imorgon blire en låång dag, måste till till einar vid 11 för ett ska jag vara hos kaggson
och utfodra lunchen, sen ska jag även ta in och fodra vid 4.
Tänkte hinna träna med och gymmet stänger sex :p

har lite funderingar att gå på aktiveringskurs med mysis, det skulle hon må bra av
men står mellan Aktiv promenad - med koppelträning och hundmöten
eller Aktiv promenad - med tips hur man kan aktivera hunden under en vanlig promenad.
Vet inte vad som är bäst för mysis men lutar mot det mesta, då hon drar ganska mkt
och kan få nå fnatt ibland och få damp och springer fram och tillbaka och hit och dit
sen när man möter hundar så blir hon craazy, men ska prata med Amelie och Nina om det på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0