NO TURNING BACK

Kom precis in från en sprintur, skithärligt, hade mkt energi och var inte sådär trött som jag brukar vara, häärligt.
Och ja det där med städnign av garderoberna gick sådär..gjorde ena (den enklaste)
sen när jag öppnade dom andra 2 så ba.. nääe detta orkar ja icke!!

Pluggat teori oxå, ett kapitel kvar sen är den utläst igen för typ 300e gången? nämen seriöst undra hur många gånger jag har läst den där boken.
Ligger och glottar på tv nu, men är ju bara bajs=( kan det inte komma ut nå mer filmer så man har nå o kolla på!!

Men i veckan har ja mkt och göra, verkar inte som det blir mkt träning i veckan.. det känns riktigt jobbigt kan ja lova...

Måndag: praktik, stallet, handla med mamma
Tisdag: praktik, min födelsedag
Onsdag: Praktik, kaggson
Torsdag: Praktik, einar
Fredag: praktik, träna?!
Lördag: Einar, förfest/krogen
Söndag: förmodligen bakis, kaggson


Ja som sagt fullt upp.. kanske man hinner klämma in träning, lörd & sönd?
känns bara så meningslöst och träna när ja ska dricka på lördag, då har ju inte träningen nytta för fem öre :S

JAJAJJA :p nu ska jag kolla på tv, sen hoppningsvis kan jag somna relativt tidigt ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0