ONSDAG

Ja som jag sa igår så vart det inte mkt filmtittande ;-) såg kanske 3minuter?
Heelt död var jag!

Menmen iaf, vaknade pigg imorse iaf åkte till praktiken och hade inge morgonpromenader
utan jag badade mojje istället men gick bra det, han är så duktig och van så!

Efter fikat hade jag rum 7, men som tur var var det bara sigge och viggo där, eh sen hade jag båda småhundsrummen, hmm sen utfodrade jag och städade box 3 =)
sen vare lunch och efter det hade jag samma hundar igen o gå ut med, o sen lyste soolen så himla skönt=)
vårkänslorna börjar komma smått!

fick sluta vid halv 4, då kom pappa och hämtade mig och jag for och tränade en timme, surrade på med jon adam och anton oxå, men gick bra och träna iaf =)
For hem sen och hade fått 2 trosor av mamma, vita och rosa hipsters, supersöta.
Men nu ligger ja i sängen och kollar på film (samma som ja skulle se igår)
Måste plugga lite teori oxå.

Föresten är det bara 6dagar kvar tills jag är 18år, ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0