PLUGGGGG

Såg en film förut, var så saatans trött..höll verkligen på o somna men ne jag höll mig vaken, om jag hade somnat hade jag vaknat vid tolv i natt och sen inte kunnat somna om.. tro mig jag vet hur ja funkar.
Iaf så har jag nyss varit ute och sprungit, sköönt vare, inte ofta jag gör det nu, går ju så mkt på dagarna, men sen när praktiken slutat ska jag självklart börja springa varje kväll igen, men på helgerna springer jag ju iaf, för då går jag ju inte med hundarna i flera timmar ;-)

Aja, nu ska jag fasiken öppna teori boken och råå plugga, men men en film till det så gåre nog, sen blire sova,
Ska upp tidigit imorgon (12) och träna med pappsen så.
Nån som vill göra något imorgon kanske? :]


Denna såg jag förut, sån där trååkig kärlekkomedi, så ja somsagt TRÅKIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0