SKITBAJSDAG!!!

For på praktiken imorse, gick ut med Akko, beda och marta sen med Nike och sen med
Mojje och Jenta, Jenta var en grand danois, så hiimla fin!
Sen vare fika och efter det hade jag rum 7, sigge och gänget.. o fyfan allstå
stog med alla fem och plockade upp bajs, bakom en snöhög så såg inget, då kommer de en gubbäckels fan med världens mina hund och ska promt förbi där, han KAN INTE VÄNTA ELLE
jag emnar om jag hade sett han hade jag ju gått bakom en bil, buske, vänt eller vad som helst
men neee inte då, så hundarna blir galna och jag blir omkulldragen, åker en bit sen får ja tag i dom igen, då börjar han gapa på mig?????!
o jag vettu, fetdampen!!!!!!!
"får ja inte gå in genom min egna port elle"
jo men för helvete din jävel du kan väll vänta när du ser att ja inte har upptäckt er, det skulle förfan aldrifg ha hänt om ni kunde väntat 1 minut så ja kunde få ha vänt, men näe
jävla äckelfittsgubbe ah ni kanske märkte att han förstörde hela min dag:) VA SÅ JÄVLA AAAAAARG.

Aja sen hade jag småhundasrna, var klar vid 11 och då var det bara att utfodra alla voffsingar som skulle ha mat, sen kom det en som skulle inskola sin hund,så vi fick inte sätta oss på arslet förns 12.15.

Efter lunch hade jag ettan. 3 stora hundar, men det gick bra, och sen småhundarna igen, sen tog jag bussen till körskolan hade dubbenlektion, motoväg+landsväg, landsvägen tyckte hon gick super, sen fick ja vända i trevägs korsnig, det tyckte hon oxå gick super. Motovägen gick ok, skulle blinka lite tidigare bara.
Eh var på sjukhuset och parkerade oxå, det gick väll sådär.. suger på det så.
men ah jag kan ju sätta 1000spänn på att jag kuggar på uppkörningen, nån som vill
sätta emot? näe trodde väl inte de heller:):)

for och red sen, jag tog blixten, red träningsbanan hade ett skarpt bett på han och då gick han gansak bra.
blablabla
för hem och la mig i sängen direkt, fryser och allt..
sen har ja vridit om knäet så har inte kunnat gått på hela dagen typ, eller jo haltandes, så kanske bli akuten imorgon.. fast det har ja egentligen inte tid med har hellre ont då.

jajaja nu ska ja kolla klart på min film som det är 20 min kvar på se nsova
och tack gode gud att filmen är bra annars hade jag kastat datorjäveln åt helvete.
så nu har ni fått veta lite om min otroligt roliga dag:)

imorgon ska jag ha fitt halkbanan oxå...ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh jag orkar inte
och föresten hoppas den där jävla gubbjäveln dör i hjärtinfarkt typ NU. lär ju inte vara nån som saknar han..fittäckel säger ja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0