SNART SÄNGDAGS

Ja jag har faaaktiskt pluggat.. sköt dock upp det 1,2,3 timmar, vet inte va det är med mig skjuter upp det hela tiden, känns bara jobbigt och öppna boken. Men har läst igenom 58sidor, repeterat läst igen och verkligen fått in det i huvudet, och så ska jag fortsätta, ingen idé och bara läsa igenm hela boken, bättre och läsa lite och sen läsa om igen och igen tills det sitter.

Sen har jag varit ute och sprunigt, skönt och komma ut och röra på sig, dock känns det som all träning denna vecka är förgäves eftersom man ska ut imorgon och dricka i sig tusentals kalorier, vet ni att ett glas vin är mer än 100 kalorier, och jag dricker säkert 10,12 glas vin när jag dricker, vilket betyder över 1000kalorier.. Jösses, tur att jag inte äter något, annars skulle ja rullat fram imorgon, sen eftersom ja inte kommer äta något imorgon, blir jag antagligen fullare = mindre kalorier, ihope!!!

Aja, har precis duschat, såå skönt, känns som det var 500år sen sist haha.
Nu ligger ja i sängen och letar nya låtar att he in på ipoden, ska läsa lite mer teori oxå innan jag somnar.

Imorgon så ska jag till einar, får se om jag rider eller promenerar med han, ska ju bli -19 och blåsa, så känns inte såå roligt och åka dit, menmen..
Sen blire hem och fixa mig och allt inför allt folk som ska hit sen blire krogen, och jag hoppas på en rolig kväll =) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0