SYSSTERYSSTER

For till tandläkaren imorse, tog ut tandställningen, satt in den, frågade om den spände.. näe sa jag
nähe sa dom sen fick jag gå Hmmm?
ett under att den inte har lossnat iaf.

Sen for ja på praktiken, gick ut med Jacko sen med båda småhundarna, sen städade jag, utfodrade och sen hjälpte jag hanna och klippa lite klor.
Efter lunch hade jag samma turer igen, men fyy vad kallt, nu får det sluta vara så kallt!!!!! seriöst :(

Fick sluta runt halv 4, körde ut till syster som bor bortanför njurunda, pappa skulle grejsa nåt med elen
det gick så braa såå, ska nog till syster på sportlovet och sova över där, myyys älskar och vara där =)
Körde hem med, gick bara bra det.
Var hemma vid halv åtta, då var det bara att åka till stallet, men mockade bara idag, pallade inte rida i denna kyla>,<

Gosade lite med kaggson, huuga vad jag saknat honom :) världens bästa gopropp är han<3<3
Men nu är jag hemma iaf, döötrött! Ska kolla lite på efterlyst sen ska jag sussa..
Imorgon är en stor dag, såå nervös=( uscha

Kommentarer
Postat av: Chrishanne

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-09 @ 19:44:57
URL: http://chrishanne.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0