TEVEN

Jahapp, nu har jag duschat iaf, vart en snabbis tror jag tog rekor,d haha måste ha duschat på 50sekunder typ.
Var ute och sprang förut iaf, sköönt.
Sen kom micke in
"nathalie hur räknar man ut omkretsen av en cirkel"
eeeehh?! haha såg ut som en frågetecken, sist man hade det i nian, och tydligen så tyckte hjärnan att detta inte var nödvändigt att lagra i hjärnan.
Men var ju iaf radie gånger radie gånger pi :p tror vi.. eller ah vi tror vi fick ut rätt svar iaf haha.

Nu har jag bäddat ner mig, ska he på brun utan sol, plugga ännu mer teori (bara för att ja har tråkigt)
sen ta ett mirakelpiller och få sova gott inatt igen ;-)
Imorgon ska jag träna sen till älsklingskaggson och pussa på han extra mkt för det är ju alla hjärtans dag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0