TORSDAG

Imorse hade jag 3 promenader, småhundarna, Akko sen Tezz och Zorro, gick så bra så.
Efter fikat hade jag småhundarna sen Mojje sen Svante, sen utfodrade jag, hjälpte hanna med att hålla i en dam som skulle klippas som inte alls ville stå still
eh sen klippte jag klopälsen på Hugo oxå, han var så duktig, stog helt stilla.

Ja på lunhcen vart man bjuden på bakelse, Amelies lillebror fyllde år så han var där och hade köpt
med sig hela bageriet tror ja, va bara välja o vraka :o
tog en med hallon på osådära, fääättazzzz.
Sen efter lunch hade jag båda småhundarna sen tezz, zorro och mojje och sen svante.
Gick bra med alla promenader, dom var ovanligt lugna idag.

Var klar vid kvart övet tre och då var det bara att börja städa, haha och vi har fått en ny hund på dagiset
en schäfer valp som är sju månader, iaf han var såå nyfiken han var med hela tiden när jag dammsög, och skurmoppen var såå intressant, sen hoppade han upp på mig, och sen på nervägen vart tog han vägen då?
jo ner i hinken med skitvatten, haha :p jäkla buskille.

Sen kom pappa, jag körde hem och hämtade träningskläder, sen till Einar och mockade och sen till gymmet och tränade en timme, vart heelt slut.
Körde hem med och gjorde en perfekt backning parkering, woho!
Nu ligger jag och ser på film, imorgon äre helg, guuud va skönt.


Inte såå bra, menmen den duger i krig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0