TRÖTT CHEEYY

Cattsi var först och komma förut, fick ljus av henne som luktade och såg ut som choklad, haha oxå ett självportträt av henne.. ah en gris, men dom var lika! faktiskt hahah.
Sen kom syster, mange, ante m. familj, pappa och.. farmor -,-

Tja var väl som alla andra födelsedagar, ingen vill vara med farmor, alla pratar i mun på varann, farmor försöker överrösta alla, farmor äter mest tårta fast hon skryter om att hon "äääter såå lite och håller in på gosakerna" jojo in my ass.
Menmen fick iaf presentkort på pleasure 300kr av ante, therese, liam och leia.
Sen av mange och nina fick jag ett jättefintljus + en skål tills ja flyttar hemifrån.
Eh av farmor fick ja blommor och 1000kr (som kommer gå till utomlandsresan)
Och ja av micke och daniel, anna kommer ja få senare, =)

Efter att catts åkte hem runt halv nio snåret var ja ute och sprang, åååååååångest har ja har ätit kakor så de står ut genom öronen på mig, inte bra.
men näe nu ska det bli ordning och reda igen, INGEN mat alls nu, inte äns frukt (det är enda ja äter nu)
nej jag ska leva på oboy och te som förut. yeppyepp
sen ska jag fan i mig träna imorgon oxå, fast ja ska till stallet.. så kommer vara på gymmet typ 7, men träna ska det göras vare sig ja orrkar eller inte!!!!
känner mig riktigt tjock nu, uäääe hatar o känna såhär.
SÅ frånoch med nu, ingen mat, bara te och oboy sen träna varje daaaaag + promenaderna på jobbet + en springtur om jag hinner? + mina situps jag gör varje kväll, nu jävlar ska det gås ner i vikt!

Aja nu ska jag göra mina situps och sen sova, klockan är snart 22.00 och jag är sååå trött.
Nu äre ett heelt år tills nästa födelesdag, men då fyller man ju 19 så de är ju inget speciellt..
Aja, natti =D

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott. [:

2010-02-17 @ 19:45:41
URL: http://krysset.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0