ÄNTLIGEN KLAAAR

Vart inge umgås med vänner för min del, vart klar nu! och började halv åtta... herreguuud
Micke monterade först ihop sängen, sen fick jag motera ihop alla lådor under, första gången ja gjort sånt där.. montering, men ja var faktiskt as duktig :D:D hihi
Sen på med alla madrasser osv, asnajs ;)
sen sen va det det bästa, ta ut alla kläder ur min lilla inpulade garderober... Sett kläder ja inte sett på flera år :')
så under sängen ligger alla kläder ja använder mest, sen i garderoberna i hallen äre träningskläder/underkläder i ena sen typ klänningar och släng kläder... Asbra!

Sen har ja rensat ur min låda med, slängt massa papper...
Men imorgon ska micke ta upp mitt nattuksbord till huset + min gamla säng (är ganska trångt här nu)
Sen ska jag och mamma åka och leta efter turkost överkast, kuddar och matta + lampor sen kolla på tapter :)
Sen måste ja köpa en plattteve som jag kan hänga på väggen (då försvinner tvbänken med)
Sen äre klart ;D wihooo
Nej nu ska ja lägga mig och kolla på tv, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0