BAD DAY...

Imose sov jag till halv 10, gick på en morgonpromenad men först tvingade jag i mig mina äckliga drinkar....usch fy och blä!!!
Sen kom Elin och hämtade mig 12, for till stallet och jag ryktade kaggson medans hon mockade, sen gick vi till kliniken med han, longerade han först, i skritten ser man ingenting men i traven... herregud va han haltade.
Sen böjde dom och kände och klämde, tog röntenbilder o massor
Var iaf spatt, i båda bak...i ena hade det varit spatt men var påväg och läka typ? men i andra så var det påbörjad spatt... Fick med oss medicin hem, som han ska äta i 10dagar... om han inte blir bättre så sa dom att det är  bäst att han får somna in :/ så jävla hemskt...satt bara där och kollade på han, min fina bäbis som ja trodde ja uppskattade mest men när jag väl satt där och tänkte att vi kanske bara har 2 veckor kvar tillsammans så ba..
näe usch, jag som längtade till sommaren då vi skulle få bada som han älskar och massa roligt men hur det än blir så kommer det aldrig bli som förut, bara och inse att han är gammal och inte ung..

For till grafströms sen iaf, red ut med helene, jag tog lordis och vi skrittade ut en sväng, var skit underlag överallt..
Lordis var seeeeeeeeeegis, travade en kort bit och ja fick känna på lordis låååånga steg trav, haha ojoj inte nådigt!
Sen for jag hem, var hemma en stund sen tog jag bilen och hämtade upp Gussi och hennes 2 hundar, naaw vilka sötnosar (L) SÅ SÖTA.
For upp till sidsjön där jag provred Macke, ett varmblod på 18år, gått trav....
Fick bara skritta för han hade varit halt, han var pigg och snäll, gjorde inte en fluga förnär, fick pröva på trav och ja där kan man snacka passtrav!!! Fick inte till trav utan det var pass/tölt..
Men ah fårse hure blir, inte riktigt vad jag letar efter...

Skjussade hem dom sen och var hemma vid halv 9, sen dess har jag bara legat i sängen och kollat på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0